CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

fredag 30. mai 2008

OLD SCHOOL - 2005

2005 minner meg om Howie Day, pikene avbildet under, og revolusjonen ved at vi fikk oss eget digitalkamera. Et fint år. Enn at vi kunne ha det så gøy uten alkohol?! Fatter det ikke. Savner det litt. Men bare litt. Beklagelig nok kjente jeg IKKE Torunn på den tiden. Gøy var det uansett tho.

Feast your eyes. Jeg lo så jeg gråt da jeg fant disse bildene på en nedstøvet cd i en koffert bak et bilde i en hylle.

Åjada, det stemmer, det er vår alles kjære lissis!




















Lise var på den tiden skjeldent å se uten snop. Her på en skolfest, ikledd påskegult fra topp til tå. Terningkast 6, Lise.



Hva minner deg om 2005?
- Helene.

10 kommentarer:

Ane sa...

Oi! Forandringer, hehe.

2005 minner meg om åttende klasse med en høyst sjenert gjeng.

Camilla sa...

naaw^^
2005 minner meg om slutten av barneskolen, og starten på en ny klasse og skole der de fleste var litt redde:'D Og så minner det meg om dårlig pop-musikk, og stygge klær.

Anonym sa...

2005 minner meg om.. ingenting

Lena sa...

Im hurt, jeg vet at vi hang sammen i 2005. Så ikke et bilde av meg ?
;((( Nå skal jeg trøstespise sjokolade

Anonym sa...

gosh, så pen du var!!

Maren sa...

jeg må si ane er seg selv lik :D

Anonym sa...

Morsomt å mimre litt, hehe :)
2005 minner meg om slutten på ungdomsskolen, og begynnelsen på videregående! :)

m sa...

haha herlig! du er nesten ugjenkjennelig som brunette.
'05 minner meg om polen og en trangsynt, sammensveiset gjeng som nå er ganske oppløst. gamle minner, med andre ord.

Marianne sa...

Var drop dead gorgeous da og du! ;* Koslig dere hadde det ^^

Dear Sonea sa...

Haha, takk,søtt, men jeg må bare le uansett.

Maren, ja, sant!