CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

lørdag 30. august 2008

Times of trouble

Nå når det nye skoleåret har begynt, og man ser tilbake på sommeren, har jeg konkludert i at vi har egentlig hatt en ganske rolig sommer.. Eller?
Det virker iallefall slik nå, her jeg sitter å skuer utover de kommende månedene.. Vi har, fram til nyttår, sålangt planlagt syv 18årsdager, og det er bare de fra vår hangoutgruppe. Jeg frykter for min egen helse om alle vi kjenner skal feire, og ikke nok med det, men skolefester venter også rundt svingene, selv om datoene ikke er satt. Og om man vender blikket enda et par måneder fram lurker russetiden der fremme med 17dagers fyll og fanteri, og enda fler bursdager utpå nyåret. For ikke å glemme romjulstiden, og dagen av alle dager - nyttårsaften. Kan tredjeåret bli et hardt år av andre grunner enn bare skolearbeid? Jeg tror nok det. (Iallefall for meg, med mine lusne økonomise tilstand, hvorav jeg skal kjøpe både bursdagsgaver, tipsywater og komme meg til oslo på konsert. Jeg aner trøbbel)

Uansett, jeg har funnet endel bilder til å backe up påstanden min om en rolig sommer. Se selv.


















Cheers, Helene. (Torunn, jeg mener det, nå MÅ du blogge igjen)

10 kommentarer:

Anette sa...

Ja, må si det ser ut som om du har hatt en rolig sommer :-b hehe

metallicatrollet sa...

Haha, det så jo kjemperolig og kjedelig ut. :D Aww, nå ble jeg i festhumør. -feste for seg selv-

Anonym sa...

beste sommeren<3

Anonym sa...

bra at noen har hatt en god og livlig sommer !

Tori sa...

Venter på bildene fra Ane;D

Anonym sa...

Det har vært en av de beste sommerene ja!

Men off, det første bildet der da!

Dear Sonea sa...

Hehe, ja, så absolutt en bra sommer!

Anonym sa...

hvor er den blå tanktoppen fra Torunn?

Anonym sa...

ser fram til høsten, sonea ;)

Tori sa...

den er fra skapet til helene;p