CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

lørdag 27. september 2008

Back to School

Torsdagkveld var det klart for årets først skolefest. Back to school! Vorset gikk ikke heelt som planlagt men dog veldig gøy! Vi inviterte dancing divas med på mischief, tori and sonea style, denne gangen. Det gikk kjempebra, helt til det ikke gjorde det lenger... Resultat: to stk. Helene og Torunn i så godt humør at vi ikke kunne bry oss med det somskjedde rund oss, en stk. Ane med noia for å bli dårlig, x antall dårlige divas, tre tepper til rensing og en stk. oppgitt Yngve. Men tross alt var dette, hands down, den BESTE skolefesten jeg noen gang har tatt del i.










Da gleder vi oss bare til 3. oktober, da jeg og Ane skal feire vår nye alder.
over og ut - Torunn

5 kommentarer:

nelam sa...

Heey, lagt inn bildene mine dua ;P

Dear Sonea sa...

jaa (a) så slapp du å sende.

var faen så gøy!

Nathalie sa...

dere er så herlige, gleder meg til fredag jeg nå!!:-D

Eirin sa...

jeg ble ikke dårlig :))) kosa meg kjempemye !

Anonym sa...

hvorfor ble yngve oppgidd ?