CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

lørdag 4. april 2009

Girl, save your soul before nothing can be done

Hvorfor er det slik, at når man vet at man virkelig burde konsentrere seg, så vandrer tankene over alt annet enn det som skal/burde bli gjort?

Det er ved disse anledninger man kommer på ting man bare MÅ gjøre før man kan fortsette. Det kan være alt mellom himmel og jord, f.eks. å vaske sminkekostene sine grundig eller å bytte ut alle telys i huset (for det må da være på tide nå?). 

Akkurat nå har jeg gruelig lyst på kveldsmat. Det er det beste måltiden som finnes! Det og nattmat, selvfølgelig..

Favoritt måltid? 

- torunn

7 kommentarer:

Ryllbert sa...

mitt favorittmåltid er nok det som tar sted altfor, altfor sjeldent, nemlig det midt på natta.
Man våkner, får ikke til å sove igjen, så man går til kjøkkenet og lager seg noe å spise. Kan være alt fra enkelt til superultramegahard, altså fra frokostblanding til ristet brød med nugatti, til mat som krever en time foran komfyren...
"NATTAMAT"

Frank Jøran Hoset sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Frank Jøran Hoset sa...

Mitt favorittmåltid oppleves svært sjeldent for tiden, dessverre... Det er det måltidet jeg har etter å sprunget langt opp på fjellet, langt inn i en skog, for så til en liten åpning der det renner en stille bekk. Stedet er ikke for stort, men heller ikke for lite. Er det sol, titter den inn gjennom tretoppene. Når jeg kommer dit er jeg sliten, jeg er sulten. Der, langt inne i den stille, ensomme skogen, på mitt lille hemmelige skjulested. Hvor lyngen er så myk at jeg bare faller ned når jeg kommer fram. Der tenner jeg et lite bål på noen stener, nyter mitt måltid, mens jeg hører på bekken som renner forbi og fuglene som synger, mens jeg ser på himmelen mellom tretoppene.

Det er mitt favorittmåltid!

Linnéa sa...

Mitt favorittmåltid er frokost på en sånn fjellhytte når jeg har gått en lang tur dagen i forveien og gleder meg til dagens strabaser. Da dytter jeg lett ned 7-8 brødskiver med god appetitt og lengter inn i naturen.

Eirin sa...

lenge leve nattmat !! :D

Anonym sa...

dagenderpå-kebab er mitt favorittmåltid ;]

Anonym sa...

Jeg foretrekker også kveldsmat. To brødskiver og et glass melk. Lovely.