CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

fredag 17. april 2009

You know the clothes that you wear, and the color in your hair, shouldn't change you.

Som nevnt tidligere er jeg en smule opphengt i håret mitt for tiden. Jeg blir aldri fornøyd. Til tross for at jeg har bestemt meg for å spare til langt igjen, er det alltid kjekt å høre hva andre syns, både på godt og vondt. Hva kler jeg egentlig best? Personlig har jeg ikke det minste snev av peiling.

Langt, naturliglooking?
Mørkebrunrødt, litt langt?Kort, rødt?Kort, brunsort?Kort, ca naturlig farge? Til min store forundring fant jeg ingen av rødt, litt langt.. Anyways, råd takk!
/Helene.

18 kommentarer:

Miss Sophie sa...

Rødt kort. Love it. Du er vakker!

Anonym sa...

Kort rødt uten tvil! Men kan jo ha den samme lengden som med kort rødt bare i en mer sjokoladebrun farge :) Ikke særlig fint med "mellom"farger.

Anonym sa...

Litt langt og mørkebrunt :).

Rikke sa...

Rødt i alle fall! Du er smashing med den hårfargen!

Anonym sa...

rødt kort e nææææjs :D

Anonym sa...

På bilde nummer 2, der du har langt mørkerødt hår : ) Det synes jeg du passet med!

Anonym sa...

Kort og rødt. For meg er du en redhead!

Anonym sa...

som på første, men rødt:)

Anonym sa...

Som på det første :) Synes du hadde helt nydelig hår på ungdomsskolen! Du har fint hår nå og da, men det var fantastisk da :) Langt, men litt krøller og delvis oppsatt.

Danjel sa...

kort ca naturlig farge!

Marianne sa...

Rett fra hjerterota (type ikke ment som smisk): Alt kler den smukke!

Du er kjempefin med rødt hår, men jeg husker særlig at jeg var kjempesjalu på håret ditt den perioden du hadde mer naturlig farge med masse søte krøller.

Uansett farge du velger, ha det i sånn lengde at du kan krølle det. Det som er desidert finest på deg.

nelam sa...

De to øverste, men aller mest naturlig langt, ergo øverst ;)

Anonym sa...

Du kledde de alle. Jeg er likedan, jeg skifter hårfarge og frisyre i ett sett :) Men helt ærlig, med en mer naturlig farge og langt hår, ser du mer ut som din egen alder om du skjønner hva jeg mener. Mens med det røde blir du mer classy, mer "typete" som man sier. Så det er vel opp til deg hvilken look du vil gå for :)

Anonym sa...

Langt, naturlig!

Anonym sa...

kort og rødt, no doubt about it! ser så elegant ut. passer fryktelig godt til deg med tanke på hvordan du kler deg hvordan stil det ser ut til at du har ellers!:)

Anonym sa...

Rødt kort!! ;D du ser fantastisk ut i det. hehe

Karina sa...

Rødt! Totally! Og kort.

Anonym sa...

kort,rødt!