CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

lørdag 1. august 2009

Home sweet home

Da er jeg endelig kommet hjem til mitt casa. Det har vært for lenge. Etter Rhodos dro vi rett til Trondheim hvor det var olavs dagene og matfestival, hvorav sistnevnte passet meg utmerket etter x dager uten matlyst.

Jenteturen var alt i alt helt knall! Vi ble etterhvert kjent som "the norwegian girls" og var beryktede i bargaten. Dette falt helt i smak. Forruten konsumering av alkohol ble hobbyer som kryssord, spising, (natt)bading, grilling og latter praktisert. Jeg var veldig heldig og kom på rom med noe som skulle vise seg var min soule mate, Karina. Vi var begge sovere og tok livet med ro. Gjester på rommet inkluderte gekkoer, gode naboer, lakken og briter.





Miss it...

7 kommentarer:

Dear Sonea sa...

det gjør jeg og.. så vanvittig mye, jeg kommer ikke over det.

krna sa...

jeg kommer aldri til å komme over det. men jeg sier for n'te gang: for en tur!
og torunn, for en room-mate

Anonym sa...

legg ut flere bilder da :):)

Anonym sa...

soul mate*

Louise sa...

heeerlig tur, jeg vil tilbake ! :D

Anonym sa...

Eller, faktisk så er det soulmate*

kakemonster sa...

http://tryggoppvekst.blogspot.com/