CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tirsdag 4. august 2009

Wait for it, wait for it .... !

Hvorfor kan ikke motsattekjønn ha like stort mot i alle land? Jeg føler de har mot som amøber og viljen til høstblad. Jeg kan med hånden på hjertet si at ingen gutt hadde tapt noe på å ta litt initsiativ. Og ikke nok med det, når du først prater med noen får man attitude, ufortjent attitude! På hvilken planet vil jeg ha noen som står å napper seg i skjorten mens han motsier alt jeg mener? Krypton kanskje...



Jeg savner å bli meid inn av gutter på gaten som gir det inntrykket at verden ikke er fulkommen uten at du snakker med dem eller kommer inn på baren for en drink. I stedet for jeg skråblikk for manglende joggis som hverdags- og festklær. Ja, jeg innrømmer det, jeg er oppmerksomhetssyk. Hvem er vel ikke det?



Forhåpentligvis er det bare her i Norge det er slik. Jeg håper også jeg har møtt feil gutter.




Ett stykk vrak i stråhatt som egentlig var utrolig!

2 kommentarer:

Dear Sonea sa...

e n i g !

Ryllbert sa...

syns fortsatt det er skummelt når du nærmer deg andre gutter på ferie. Jeg liker det ikke. Husk, jeg bekymrer meg for deg vettu. Jeg gjør det. Vi skal jo gå på skole sammen, og jeg ønsker ikke at du skal bli full sammen med en idiot, og bli voldtatt og ligge igjen i ei grøft. Håper du brukte pepperspray når du fikk bruk for det. Ååh, jeg skjelver...