CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torsdag 25. desember 2008

Pinnekjøtt in my heart.

Jeg har spist og spist, og så spist litt til. De som kjenner bestemor vet at det ikke er noen fred å få når det gjelder mat, så jeg har spist som om livet har stått på spill. Til tross for det var det et par herlige døgn i besteforeldrenes hus nå i jula, og alt jeg har ønsket meg og litt til er nå trygt plassert i min lune hule. Jeg har vært svært nøgd med hele tilværelsen, her illustrert ved et førsteklasses laksesmil. Du finner ikke herligere søster.

Kan blikk være arvelig? 3 stk sløvingblikk. Louise var rett og slett bare ivrig Verdens søteste bestefar.Bestemor ble så glad for gaven jeg og Louise hadde laget at hun begynte å gråte. (Album ftw!)
Pappa ble også veldig glad for gavene han fikk av meg og Louise (3 stk råkule WoW-tshirts)

Nå gleder jeg meg bare til i morgen.
God Jul - Helene
(Torunn, jeg forventer et innlegg snart)

5 kommentarer:

cine sa...

spiller pappan din wow? :o

Sonea sa...

pappa, mamma og bestefar


og jeg før

Sonea sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Tori sa...

det kjem, det kjem

krna sa...

byens peneste familie?