CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

mandag 17. mars 2008

The Beast - part one.

Dette er en todelt post. The beauty - part two kommer når jeg har kommet over sugarhighen og ikke føler meg riktig så evil (eller når jeg føler denne har fått nok kommentarer). Gled dere, vi er egentlig vidunderlig nydelige.
















Om du leser bloggen til Lise, vet du at hun elsker brownies. At noen allerede har spist på den gjør ingenting - sjekk ut lengselen i blikket.
Lillesøster Louise. Ligner, sant?
Lise is tha ham in a TorunnAne smørbrød.
Ligger i slekta.



TÅRØNN <3

We come in peace.


Håper jeg ikke skremte dere bort.
Yours sincerely, Helene.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg er så utrolig pen, dåner ass.

Anonym sa...

jeg er alltid like heldige med bildene altså ;) du også , ane ?
- ja , det er flest stygge bilder av meg og ane ja. noen grunn ,helle ?

Kristina sa...

louise er hvertfall vakker på bildene <3 i must say

Rvttsurf sa...

Les photos sont excellente continuer comme ça. vive les top délire!!
The photos are excellent go on. Vive les top delirium!
Rvttsurf

Anonym sa...

Ja, enig Louise ! Det er flest stygge bilder av meg og deg.

Ja, alltid like heldig jeg også gitt.

Dear Sonea sa...

Det er fordi det er flest pene bilder av dere som kommer i part to!
Dere er nudelige uansett.

béné sa...

Du skremte meg litt, hehe :p
Fin blogg!

Tori sa...

Helæne da! ;D