CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

mandag 10. mars 2008

I am the egg man, they are the egg men.

Mandag morgen var det sol og fuglesang utenfor. Derfor var det logisk for meg å trekke konklusjonen at dette ville bli en flott dag. I've been known to make mistakes...
Den lille detaljen jeg glemte var jo selvfølgelig at vi skulle ha kor OG Mup i dag.
Dette resulterte i en del bilder.
Enjoy!


Maria klarte å minne på læreren at vi skulle ha mupprøve. Derfor dyttet vi henne ned trappen.



Etterpå ble vi veldig gode "venner" igjen. Til alles glede.




Noe skade fikk hun etter turen ned trappa tho.

Maria visker dirty ting om burger king i øret mitt <3 Like BK.

The Flesh Failures, veldig sant

Slik så Maria og Torunn ut i kortimen...

... hovedgrunnen er vel denne bulgarske dragen.

Men alt ordnet seg når vi var ferdig! EVIG FRIHET!

<3






- Torunn

7 kommentarer:

Dear Sonea sa...

Og samtidig, i et klasserom i andre etasje, satt en fortvilet sjel, håpløst fortapt, og hadde matte med petter brevik.
(hint - helene)

Tori sa...

bedre enn den bulgarske dragen svetta i såfall:/

line aurora sa...

haha. liker blitztrikset som ble praktisert på to av bildene! man blir litt geisha uten å behøve å sminke seg. det er fint.

i all verden er mup?

Anonym sa...

We are so bright <3

Anonym sa...

Hvilken hårfarge bruker dere? :)

Tori sa...

Mup er mysteiefaget man må ha på musikklinja..;/ lærer om Bach og Mozart og slikt..


Ida: Jeg brukte Dark Henna fra Nature noe.... kjøper den på helsekosten;)

Dear Sonea sa...

Jeg bruker en eller annen farge fra helsekosten jeg og, men ikke den samme som torunn, merkelig nok ;]

Fargene er egentlig ulike, in real life.