CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

lørdag 8. mars 2008

I get high with a little help from my friends

Planen i kveld var egentlig å se pirates og bare kose oss. Alt dette ble ødelagt da..

Lise sa "jeg vil egentlig bare drikke jeg".
som resulterte i dette - bringebær punsj.
Ane drakk litt, og ble helt vill av rockeringen.
Vi ble ikke like ville med rockeringen, men å bli tatt bilde av er stas.
Lise er, som kjent, linselus og får nærmest orgasme av å bli tatt bilde av. Alt takket være bringebær punsjen.
Den gjorde Helene litt dyrisk.
Og den gjorde Lise og Ane bare søte.
Punsj gjør at Torunn blir fantastisk sprek.
Lise har en kjærlighet for sjokoladefrokostblanding. jummy.
Asha hilser.

Resten av kvelden gikk med til snakk om brukbare dildoerstatnigner.
Torunn "Jeg bruker lasersverd jeg"
Ane "Jeg bruker maleruller etter vi har rulla containere jeg"
Lise "Jeg bruker lyspærer jeg"

Helene holdt seg ganske nøytral i den samtalen.

Rock on - Helene og Torunn

19 kommentarer:

Tori sa...

skills på bringebær punsj asså;D

KamillaK sa...

haha så ut til at dere hadde en herlig kveld da :D fine bilder.

Anonym sa...

Koseligte kvelden på lenge.
Du bruker btw malekost!

Dear Sonea sa...

hm, syns jeg hørte noe om tryllestaver jeg?

nelam sa...

hm, det har seg slik at alle mine kommentarer på bloggen deres plutselig bare ikke vil vises.. eller så blir de slettet

RockaGirl sa...

Ser ut som dere hadde det veldig gøy, hu blonde så veldig morsom ut! X)

KarolineNatalia :] sa...

Haha, jeg ler av innleggene dine hvor du har en masse bilder med tekst under. Fortsett med det ;D

Johanne sa...

jeg likte også måten du blogga på:) så ut som om dere hadde det morsomt. kule bilder.

Karoline sa...

så ut som dere hadde en morsom kveld.. ahsa var forresten en UTROLIG søt hund <3

Dear Sonea sa...

Hehe, ja Asha er søt, hun er det.

Jotakk, blir vel mere måten VI blogger på. Gjør det jo sammen, jeg og Tori.

Men ja, det var en fantastisk morsom kveld!

Mira sa...

Morro med kule bilder :)

Ragnhild sa...

jeg liker bloggen deres, og bildene, hvilket kamera om jeg tørr spørre?

Anonym sa...

Søte jenter. Søt blogg :)

Kira Aderne sa...

hello!!!

so cute your pictures, you have a lot of style and very funny friends!!!!

so, i am adding you to my friend´s favourites, so, if you want, add me too!

a kiss and a hug,
keep in touch,

Kira

Anonym sa...

Er Torunn store-søsteren til Kristina? Dere ligna;p

Dear Sonea sa...

nei, hun er ikke storesøsteren til noen. Men, kristina hvem?

Anonym sa...

Dere har så fin hårfarge! Hvilken farge bruker dere?

bronwyn sa...

It's a pity for me I can't understand your blog, but it looks like the two of you have a lot of fun together and I like your photo's:)

Anonym sa...

u look so nice :)
i want to meet u :)
pedroperez1971@yahoo.com