CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

mandag 24. mars 2008

The Sorting Hat

Vi har begynt å lage pynt til bursdagen min. Det er jo tross alt BARE tre uker til. FLOWERPOWER FTW!
Blurrete tè. Deilig.
Torunn er like søt som teen.
Til meg, fra Tor. Torunn <3 Helene. Helene <3 Hogwarts. Den kan tolkes på forskjellige måter. Ingen bilder av meg, dere får nøye dere med buksa mi.

The making of dette søte hjertet resulterte i snakk om hvilket hus vi ville tilhørt på Hogwarts. For dere uvitende, er dette alternativene
- Gryffindor, values courage and chivalry above all else.
- Hufflepuff, values hard work, loyalty, tolerance, and fair play above all else.
- Ravenclaw, values intelligence, creativity, wit, and wisdom.
- Slytherin, values ambition, cunning, resourcefulness, and pure blood heritage.

Vi fant også ut hva de forskjellige folka vi kjenner ville vært, ourselves included.

Meg - Gryffindor eller Ravenclaw. Jeg VIL være Gryffindor, men torunn mente Ravenclaw. Vel, jeg er jo en filosofisk, kreativ en. Bah.
Torunn - Ravenclaw. Vi hadde en finger på Gryffindor til å begynne med, men vi fant ut at hun er forbannet feig, egentlig.
AneKM - Hufflepuff eller Ravenclaw. Values alt Hufflepuff gjør, og er en liten smarting.
Lise - Slytherin, fordi du er forbannet deilig og valuer ambition mer en noen vi kjenner. På en fin måte. Ikke alle slytherine er slemme <3
Anne Malen - Hufflepuff. Det de verdsetter er en liten AnneMalen i et nøtteskal.POSITIVT!
Lena - Hufflepuff. Fordi du er snill og god tvers igjennom, med en liten teskje Slyterin, for din mer utspekulerte side.
Yngve - Gryffindor. Bare er sånn!
Thea D - Hufflepuff. Values hard work and loyalty. All there is to say babe.
Louise - Gryffindor. Arnesen vettu.

Siden flesteparten, ifølge meningsmålingen, ville bo i Harry Potter, slenger jeg med et lite ønskebilde av hjemmet ditt.

Wotcher,
Helene.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Antar at jeg er meget spesiell siden jeg er den eneste som får være en Slytherin.

Tori sa...

Nei, vi glemte Ane Kruse;p Dere er the dynamit team;D

rediger at jeg ikke er hufflepuff da.. jeg er mer care enn det;D

Mistah Christah sa...

Torunn i Ravenclaw? TVILER.

Dear Sonea sa...

Bedre forslag? Kan se for meg torunn som en liten luna lovegood jeg altså, uten problemer!

Tori sa...

hvor skulle jeg ellers vært? slyterin kanskje.. tror jeg kunne passet bra der :p

THEA sa...

oh, må begynne å tenke på antrekk

Tori sa...

you better;)

Anonym sa...

Jeg skal bake oreokake til den bursdagen ;)

Anonym sa...

aah, jeg ønsker meg en slik tekopp :)

nelam sa...

Jeg hadde gjort ALT for å bodd SAMMEN med Harry Potter og gjengen! tehe.

Vel, du vet jo.. meg i ett nøtteskall

Anonym sa...

me like, tor og arne ;))