CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

lørdag 29. mars 2008

Sitting by the dock of the bay

Pappa dro til Australia idag. Jeg fikk ikke være med. Fy. Men jeg fant trøst i Torunn og Louise for dagen. Vi har spilte wow, noe Torunn også endelig har investert , og vi gikk så tur med kamera, bamsemums, brownies og kaffe latte. Må nevnes at bekjentskap til de som jobber på onkel kommer in handy om du ønsker gratis latte. Deilig. Vi hadde med oss ferdigbrownies og campa på piren, de smakte kraftfor. På vei hjem klarte louise å gjøre meg både flau og sint, og vi skilte lag på vei inn døren. Torunn var på min side, såklart. Torunnsyndromet herjet også byen. (evnen til å ikke klare være diskret uansett hva du gjør, spesielt titting av typen som egentlig skal være diskret)

Camping på piren
Torunn striker standardposen, såklart.
Vi viste faktisk ikke før nå at det var en kikert på piren. Nå kan alle som vil få closeup view av sundbåten på tur, eller stua til randoms på innlandet.
Torunn syns jeg var litt skanky i strømpisn. Jeg er uenig, den er diggbar.
Søstrene arne.

Torunn og Louise - årets lol bilde.

Den bare glapp.

Vi vurderer å filme neste 4.AM kveldsmat til fordel for underholdning. Vi lo godt selv iallefall. Noen interesse?

Cheerio - Helene.

6 kommentarer:

Tori sa...

årets lol bilde er jævli l o l! fortjener en gedigen øye-l-o-l!
BIG TIME!

nelam sa...

Hei hallo ;)
Det ligger en award til deg på min side, velfortjent.

Anonym sa...

naam kaffe^^ dere har så fine bilder ;)

Anonym sa...

fuck me.

Andrea sa...

fete bilder. Jeg vet ikke hvor piren er men brownies er godt selv om det smaker papp!

Anonym sa...

jeg sier bare . L (opp) O (ned) L (opp) ja, jeg snakkes selvfølgelig om loløye!