CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tirsdag 3. juni 2008

2STK.

For å hjelpe deg, kjære anonym, som ikke skjer forskjell på oss - HERE YOU GO, bildetrashing just for you. Lær deg. Jeg lover, vi ligner egentlig ikke i det hele tatt.

TORUNN.
Torunn går, i motsetning til meg, musikklinja, og hun har en byste av Frank Zappa i gangen. Ikke nok med det, men Torunn er TREIG, kommer alltid for sent, og sover veldig mye (på dagen). Hun er lavere enn meg, og har langt hår. Pink Floyd er den store kjærligheten musikkmessig. For klassekameratene er hun kjent som Rotnes og blomstertor, av de grunnene at hun har en tedens til å kose deg ute, og kan usaklige blomsterfakta. Torunn er også grunnen til vår hyppige blogging fra helgene. FEAST YOUR EYES.











HELENE. Altså meg.
Jeg er høy. For å sitere sangen jeg fikk i bursdag av lise og torunn; "Det e ingen som kan si at du e kort Helene A, for du e lang".Når jeg ikke er med Torunn/kjæresten/på dansing/tilfeldige venner, så tegner jeg, leser fantasy, spiser sjokolade, og hører på musikk. Musikkmessig er gudene mine Pearl Jam. Jeg er også, ifølge lise, en geek, noe jeg trives med. Filosofiske utsagn er det ingen problem å få ut av meg, og som indianer er jeg døpt Skrattende Ordbok.









Syns dere virkelig vi ligner? Og hvis, hvorfor?
Noe mer dere lurer på? Like greit å få det avklart med det samme vi er i gang.

Cheerio, Helene.

17 kommentarer:

Tori sa...

jeg ser STOR forskjell på oss.

m sa...

dere er nydelige, begge to! synes ikke dere likner ansiktstrekkmessig, heller hår og hud-messig.

Anonym sa...

har du kjæreste

Johanne sa...

Dere ser begge ut til å være vant foran kamera :) Og du Helene er i tillegg veldig flink bak også :D

Anonym sa...

ååja, er det DÉT som er forskjellen ja.. thanks for clearing that up !

Anonym sa...

herrejesuskristus, dere er så peene! misunnelig til tusen

Mira sa...

Tror nok det bare er håret, men dere er pene og søte jenter begge to.

Anonym sa...

Dere er så pene begge to :)

Anonym sa...

Det første bildet av Torunn er deilig. Bare sånn helt randomly.., jeg mener tilfeldig.

Tori sa...

oh my.. Do I detect sarcasm?

Anonym sa...

Synes fortsatt dere er like, men ser nå forskjell etter dette innlegget;D

Lisa. sa...

enig med maia, håret og huden er lik. ellers er dere veldig pene og ekstremt fotogene begge to! :D

Anonym sa...

Jeg forguder dere begge bloggmessig :D

Anonym sa...

To røde roser, og så vakkre som de er, eksistere i et paradis, langt langt unna, hvor ingen fare eller skade kan hende, og hvor i trygge hender de vill være, for å leve lykkelig alle sine dager:)
Livet er rett og slett nydelig.

Maren sa...

Helene, jeg digga bildet av deg med kyrene i bakgrunnen! :D
Eneste likheten er klesstilen, dere er Hare Krishna i et nøtteskall :p

M sa...

Syns fremdeles jeg dere ligner litt jeg, men det er nok hud og hårfargen som gjør det :)

Dear Sonea sa...

Torunn, jeg og.
Anonym, ja, jeg har det.
Maren, hehe, ja vi er kanskje det:D

Alle andre, så søte dere er.