CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

onsdag 11. juni 2008

On Call

Klokken 10.00 i morgen er det ganske mange nervøse sjeler som kommer nølende inn til muntlig. Ja, du hørte (så) riktig, det er sommer, det har vært sol og det er tid for muntlig eksamen! Underteknede kom ikke opp (skal heller ikke gjøre det) mens Helene og Ane derrimot kom opp i Geofag, med temaet "berggrunnsgeologi ". Forøvrig var det også mange som kom opp i MUP (hehe, jeg ler). For de som ikke vet det er dette et av de ypperste fag innen kjedsomhet, musikk historie. Men nei, man lærer ikke artige fakta om the Beatles, mer om hva Beethoven jobbet med. Og om du er usikker på livet til en av komponistene er sjangsen stor for at han het Johann til fornavn og var utdannet prest. Man kan trygt si at jeg ville ikke vært i deres sko siden de er enten for store eller for små. 

Ignorer nose job-Lise...

Så da ønsker vi favoritt jentene (og alle andre tapte sjeler) LYKKE TIL, og ler stille inners inne. 

Regards  -  Torunn

12 kommentarer:

Dear Sonea sa...

Best jeg kicker ass i morgen. Sensoren bør elske meg, jeg har lest geologi to døgn i strekk nå, når jeg heller kunne lest bra litteratur.

fysj.
halv 11 i morgen er jeg fri!

Anonym sa...

Ane er hot!

nelam sa...

Samme anonymen som spurte om ane var singel kanskje?

Lykke til forresten.

Anonym sa...

lykke til frøken, lett dette!

Victoria sa...

Kjempe fint bildde :)

Tori sa...

Ane har en hemmelig beundrer;D Come fourth and I will give ye her mail address ; )

N A D ii A sa...

Det er kjedelig å komme opp i fag når man vet at det er muligheter for å IKKE komme opp. Husker ikke om jeg kom opp i noe men husker den dumme følelsen før man fikk vite det!

Marta sa...

så digg å slippe:)

pen blogg, SÅ mange fine bilder.

Anonym sa...

Ja, annmales.
Tori: Anonym tør ikke.

Anonym er svært pinglete.

Dear Sonea sa...

For de som lurte - vi kicka ass og fikk 6 beggeto.

Anonym sa...

Ja, det gjorde vi !

Lena sa...

Anonym, gjør litt folk av deg og si oss hvem du er.