CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torsdag 19. juni 2008

VANITY FAIR

Hva er vel en sommer uten tivoli?! Vi har alle sett "Grease" og vet at tivoli er en del av avslutningen av skoleåret. Siden det tilfeldigvis var et i nærheten grep vi sjansen som de to... vel.. sjansegriperne (!) vi er. Resultatet ble disse bildene.
Hope ye like them. Enjoy.

Vogn nr 5 er mitt andre hjem. (Hehe, rim)

Helene derimot, har en fetisj for drager på speed.

Ja, jeg tenker på blomster. 10 poeng og klapp på skuldra til de som trodde riktig.
Helene hermer etter den lille jenta i Norvegia reklamen.

*Kom hit, så skal du få godteri*

Helenes tankeboble var tom denne gangen. Vanligvis er det sjokolde hun tenker på.
Skepsisen herjet i begynnelsen, i frykt for å bli oppdaget, men den forsvant fort.

Helene skuer over imaginary hunks.

Jeg blir ALLTID forstyrra når jeg prøver å ta en høneblund på jerngulvet.


Have fun - Tori

22 kommentarer:

Anonym sa...

Rå stilig jenter!

CHRISTINAFRAAS sa...

herlige bilder :)

Kristine sa...

ELSKER bildene :o

Anonym sa...

Så fin du var på håret! Den hårbøylen(?) var herlig!

Siri sa...

Så trolig fine bilder! :)

Eline sa...

hærlig! ^^

Susanne sa...

Stilige bilder!

Anonym sa...

sinnsykt pen!Kjempe fine bilder :)

Anonym sa...

det så ikke ut som om det var så folksomt på det tivoliet;D

Anonym sa...

veldig fine bilder! hvilket kamera bruker dere?

Lisa. sa...

Fiiine bilder! :D

Tori sa...

Anonym: Nå sier jeg dette for at jeg er i et veldig ekstremt dårlig humør, men det var jo så klart etter stengetid.. vi kan jo ikke brette oss ut på diverse karuseller når de er in motion kan du vel forstå! Dum statement fra din side...

Anonym sa...

så stilige bilder!

Dear Sonea sa...

Hehe,, agro torunn! fy.


Takk folkens :)

Anonym sa...

Dagens regel: sjanse skrives SJANSE.

Tori sa...

oh, sorry my bad. Dagens regel vel utført.

Anne Ma sa...

elsker elsker elsker... du er døds kul B-)

Anonym sa...

Hoppet vel easy over gjerdene for å komme inn til karusellene dere tenker jeg ;p

Ingrid sa...

Najs! Dere er heite! Hoho :D

Lise Fredrikke sa...

søte pics

Kira Aderne sa...

fabulous!!

a kiss

blillie sa...

deilige dere eeer