CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

fredag 6. juni 2008

Malibu

Akk ja. For å gjøre dette litt baklengs - jeg var full i førstetimen idag. Ane lo godt av meg, med grunn. Andretimen ble jeg dårlig, og læreren gjør dette så mye bedre for meg ved å gi klassen gratis is. Neitakk. Så hadde vi gym... Jeg sola meg istedet. Grunnen tho, til at jeg våknet opp i knallform av andre grunner enn god helse, på en fredagsmorgen, er nemlig at det var skolefest på torsdag. Mye skolefest ble det derimot ikke på meg - en total av 20 min. Kvelden startet med okkupasjon av hybelen i kjellern. Bare oss jentene, masse sprit, masse rom, potetgull, popcorn i litermål, og mikerobølgeovnoppvarmede pølser. Her snakker vi klasse! Andre spennende happenings besto av litt for meget rom, gjemming av vesker bak trær i skogkanten, innsmugling av drikkevarer på skolefesten (det gikk), velting av medmennesker (beklager Ane og Torunn), klatring over porter til fotballbanen, turn på fotballbanen, velting/knusing av glass (ja, det var meg. Såklart), se et kamera flyve av en høytaler grunnet bass (derfor det pluttselig ble stopp på bildetakingen min), og på mirakuløse vis få sår jeg ikke vet hvorfor jeg har. Med andre ord - denne kvelden var blandt de beste.

Torunn, latteren/hylet ditt her er priceless. Creds.

Syns du vi er ute for ofte?
Respect, Helene.

10 kommentarer:

Marit sa...

Nei, dere er ikke ute for ofte ;)

Anonym sa...

Jenta på bilde nr10, som blir kysset, singel ? :*

Unknown sa...

Nei da. Er for lite ute dere.

Anonym sa...

skal jeg være ærlig?:) eeeh jaaa. dere kunne godt tatt det litt mer med ro ja jenter;D

Tori sa...

Ane er veldig lett og ledig! ;D so just go for it mate!

Vi er akkurat passe ut synes jeg, men smak og behag yeah? Vi drar ut når vi får innfallet til det, og tar pause når vi ikke gidder, finfin balanse

Lena sa...

Ja, altså ! Det begynner nesten å bli hver helg snart ;P

Og jeg ser alltid like deilig ut med papir i munnen

Kira Aderne sa...

so fun!
you are really beautiful!

a kiss!

Anonym sa...

Ofte er jo et relativt begrep, men er vel kanskje på tide å få seg en jobb/hobby ja, jenter!

Dear Sonea sa...

O'jea, mangel på hobbier er VIRKELIG noe vi sliter med torunn... Jobb tho, det er en anne ting.

Åja lena, du er alltid deilig.
Ane er singel som bare det anonym!

thanku Kira!

Lena sa...

Anonym : Begge jentene har nok av hobbyer, en av de er å feste. Man lever tross alt bare en gang. Så hvorfor ikke ? ;P