CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torsdag 12. juni 2008

Kissing in the rain

I kveld har følgende skjedd; tre gode venninder, film, og en solfylt tur på kiosken for hamstring av smågodt. Man må ha noen slike dager.

Jeg tror Torunn danser. Eller, hun prøver iallefall.
Grimaser var det heller ikke noen form for mangel på fra hennes side i kveld.
Ja, jeg tok godteri. Smågodtsmaksprøver er lov.

Hjemveien besto for min del av masse regn, ipod, kamera og vågen (favorittplassen min i kr). Såklart jeg tok bilder.






Tilfeldig skryting - Jeg og Ane fikk begge 6 på muntlig idag.
GOD(snart)HELG, Helene.

14 kommentarer:

Anonym sa...

viktig å alltid legge ut de styggeste bildene av meg.

suuuuublubb

nelam sa...

Åh, så utrolig stilig det var det regnbildet, det første <3

Anonym sa...

Fine bilder, da! ^^ Og 6 på muntlig; ikke verst, sier jeg bare!! ;o

Anonym sa...

Kjempe fine bilder! gratulerer :D

Tori sa...

Lise: skjønner ikke at DU har noe å klage over!

Anonym sa...

Hallo, meg da? har tunga mi ut på det ene bildet jeg faktisk er med på. Nice;)

Johanne sa...

Gratulerer :D

C sa...

fine bilder av dere :) og gratulerer med 6er =)

Victoria sa...

Utrolig morsomme og fine bilder :)
Grattismed 6er

Anonym sa...

Lise er så peen !:D

Linnéa sa...

ÅÅåå, jeg vil være med!

Dear Sonea sa...

Takktakk!

Linnéa - next time, eyh?

Torunn, Ane og Lise - shut it, dere er deilige allesammen.

Anonym sa...

nice pics i vågen, siss

Anonym sa...

Så fiine bilder! =))