CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

onsdag 21. januar 2009

Could it be January

Jeg funderer endel over skolevalg for tiden.. Jeg har aldri vært så frustrert før noen sinne. Jeg vet hva jeg vil, men.. Ja, det skal ordne seg alt. Noen som har planene helt klare?

Jeg har også hengt masse med vesla. Vi sover, ler, sladrer og leser.

Helga gikk med på å leke Aes Sedai med vesla nr 2.( Karina.)
Foruten dette er jeg på dansing, dagdrømmer meg gjennom skoledagen, og ser fram til helga. Det store håpet er at Torunns luftveisinfeksjon kureres med den nye pencilinkuren innen Oasis neste uke. Oppfordring til alle - send henne gode tanker.
/Helene.

6 kommentarer:

Linn A. Djuvsland sa...

*gode tanker til syk torunn*


og planene klare.. plana er ei super helg, være på skolen de to siste skoledagene denne uka oooog legge meg snart.. flink ja?!

Anonym sa...

Jeg skal fortsette å ha fucked up døgnrytme med Linn, sørge for at Linn får i seg nok mat og prøve å bli en verdig dataingeniør ;] Oooog jeg skal prøve å bremse tiden, for jeg begynner å bli gammel ;[

Anonym sa...

henger med på linn side gode tanker til syke torunn btw.

Anonym sa...

i pulled off the luring-aes-sedai-blikk!

Anonym sa...

Jeg har planene klare! Høgskolen i Ålesund på meg neste år...

God bedring Torunn :)
Håper du ikke kjeder deg i hjel, det gjør nemlig jeg når jeg er sengeliggende og syk :(

Anonym sa...

Min plan er å bli klok og vis.

Og ja, god bedring! :]