CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torsdag 29. januar 2009

Slide away, and give it all you've got

Meg og Louise - Oasis 27. Januar. Arrogante jævler, men jeg sang så jeg mista stemmen uansett. Wonderwall, Slide Away, Champagne Supernova og I am the Walruss fikk hjertet mitt til å hoppe over et par slag. Og ikke nok med det, men vi endte opp helt, HELT frammerst, rett under Liam. Jeg har forelsket meg hele to ganger denne helga. Først i vokalisten i Ceasars - DAMN! Så i vampyrkjæresten Edward Cullen. Jeg blir helt fjortiss av å se på'n. Satt med verdens dummeste glis under hele filmen. (Twilight, for de uvitende)



Her startet vi, med rundt 15 -20 stk foran oss.

Vi bevegde oss ganske raskt framover, og hadde etter et par tre sanger rundt 4- 5 stk foran oss.
Og før vi viste ordet av det var vi framme ved railingen, rett under Liam. Kvelden endte derimot ikke med det, men på en shabby 18årsplass med jukebox, hvorav to av fire gikk under navnet/leg'en Helene Arnesen. Flaks for Louise at vi ligner.




Nå gleder jeg meg til Leon i februar!

Jeg lider foresten av hårnostalgi. Savner rødt, savner langt, savner naturlig farge, savner kortere.. Alt annet enn det det er nå, med andre ord. Help?

Cheers, Helene.

11 kommentarer:

Anonym sa...

OSLO VAR RÅÅÅÅTTTTT :D !! jeg fikk shoppa, jeg fikk se OASIS (!!), jeg fikk meg kjæreste, jeg hadde det rett og slett RÅTT

Johanne sa...

Heldigriser!

Linn A. Djuvsland sa...

oootch, så najs ut! er så bra med spise albuer så man kommer seg frammerst, har heldigvis samme blessing jeg og.. sto RETT ved Mr. Manson i spektrum... It's NICE!! <3

Linn A. Djuvsland sa...

ja altså, med spise albuer... ^^

SPISSE!!

Anonym sa...

Hei Helene! Når og hvor er det Kings of Leon spiller? Er vell sikkert utsolgt, men lurte bare :)

Trine sa...

Herre så artig ! Synes håret ditt var fint jeg, men likte det og kort og rødt ; ) nydlii

Anonym sa...

Linn har begynt å spise albuer etter hun var på Manson konsert ;-|

Tori sa...

Haha, Linn da:O

Jeg ville også være med på konserten! Damn eklingsykdommen!

Anonym sa...

den heter I am the walrus kjærest

Dear Sonea sa...

Sorry love, fika med en gang

anonym - københavn den 11 feb

Sunniva sa...

Eg er så misunnelig at eg får heilt vondt i magen!
Var det ikkje heilt fantastisk på konserten?