CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

lørdag 17. januar 2009

Helene"Potter"Arnesen.

Bare sånn mens vi venter på at Torunn skal finne på noe spennende å skrive om -

Sommen 2007 ble jeg offisielt stemplet som en av KR's merkeligste jenter. Jeg var i avisa grunnet min store kjærlighet for Harry Potter. DeathlyHollows hadde nettopp kommet ut, og da TK bestemte seg for å trykke noe om det holdt jeg på med boka - for andre gang. Det eventyret Rowling tok meg med på den dagen boka kom ut - utrolig.

Det var en gang i tiden en periode da Ane, min kjære følgesvenn igjennom alt og ingenting, såvidt orka være sammen med meg grunnet at jeg relaterte absolutt alt og alle til HP. Alt.
Serien er lest åtte ganger, med unntak av bok syv, som er lest to.

Noen andre som har vært smålig avhengig av/sykt opphengt i noe? Do tell.
Helene.
Gled dere til russekortet.

16 kommentarer:

Anonym sa...

Blir nok HP for min del også, serien er lest til sammen syv ganger, og nå som The Tales of Beedle the Bard er i bokhylla er det på'an igjen...

Anonym sa...

du er langt i fra kr's merkeligste jente

Juliea sa...

Harry Potter og Eragon triologien!

Anonym sa...

Haha, sånn er jeg også med HP! Av og til kan jeg kjenne på luften ute at det er Harry Potter-tid. Kanskje fordi jeg har lest den og den boken på høsten, eller våren osv, men av og til bare føles det som om "nå MÅ jeg lese HP". Dessuten er jeg veldig, veldig O.C fan. Var en periode der jeg bare snakket og quotet O.C. Folk ble litt lei....

Anonym sa...

Harry Potter ja, for sure. Begynner å kjenne suget etter å lese de bøkene igjen ja. Men nå har Wheel of Time kapret mitt hjerte, så jeg får vente litt. Jeg ønsker nå sjelelig at jeg var Aes Sedai. Og hadde en snerten Warder på lur.

Dear Sonea sa...

Skal ikke krangle på den, Karina. Tror vi er født i feil verden.

Mette sa...

Jeg er også ekstremt avhengig av Harry Potter. Sommeren bok syv kom ut var jeg helt nervevrak, og jeg tror jeg aldri før har vært så langt vekk fra den virkelige verden.

Linnéa sa...

Jeg er også sykelig opptatt av Harry Potter-serien. Ringenes Herre og Avalon kommer på en fin andreplass av sykelig opptattheter.

Anonym sa...

Bøkene til Jostein Gaarder!!!
Får ikke nok. Lest de sikkert tusen ganger, minst!
Er akkurat ferdig med særemne i norsk hovedmål og selvfølgelig valgte jeg å ta for meg bøkene hans...
<3

Har også dilla på HP, men akkurat nå må jeg innrømme at det er lenge siden jeg har vært inne i "Potters verden" - til mine venners store lettelse. hehe..
Begynner jeg å lese bøkene tar det nemlig helt av... Du skjønner nok hva jeg mener Helene... ;)

Anonym sa...

det tror jeg også. Heldigvis skriver Jordan og Rowling bøker for oss som er i den situasjonen da.

Anonym sa...

HELENE OG LOUISE POTTER ARNESEN !!!! d e alt æ har å sei om saken

Danjel sa...

Sjukt ;p

Anonym sa...

harry potter her også ;-*
totalt elskbart.

+ pearl jam!

Anne-marte sa...

Lest twilight serien? Jeg har lest det så mye i det siste, at jeg drømmer om det hver natt^^

Lise sa...

avhengig av sex, alkohol og lipgloss :(

Anonym sa...

Jeg var, og er fremdeles sykt avhengig av HP. Da jeg var på det "verste" staiumet kunne jeg omtrent ALLE bøkene, perm til perm liksom. Og ble sykt fornærmet om noen sa at bøkene var dårlige. Alle bøkene er lest x antall ganger at jeg har mistet tellingen, men jeg vurderer å lese hele serien igjen. Har Mysteriekammeret liggende klar på nattbordet.