CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

fredag 23. januar 2009

Henna og Indigo

Right, dette kan bli spennende. Det flammerøde håret kommer av intet annet enn Henna, som for de uvitende er blader som knuses og blandes med vann, som gir rødfarge til hud, hår og negler. Med andre ord - ingen kjemikalier som sliter på håret. Denne gangen derimot, har jeg blandet det med indigo, som er samme ulla, men i sort. Det er meningen at dette skal bli brunt, men med tanke på at når man farger håret med slikt må måle opp og blande selv kan dette lett bli et katastrofalt resultat. Jeg håper det ikke blir det. Men uansett hvordan det blir kan det umulig bli værre enn for nøyaktig 1 år siden da det ved et forferdelig uhell ble lilla.

Jeg går nå rundt som en annen nisse ikled inten annet enn stømpis til over navlen, en fjong bh, og to plastikposer på hodet med hårbånd rundt. Damn, jeg føler meg deilig. Håret mitt kommer til å lukte en snasen blanding av te, tobakk og høy fram til minst mandag. Enda deiligere.

Torunn har foresten muligens fått kyssesyken.. Det kan jeg ikke tillate! Fysj og skam.

/Helene.

2 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

Søte bilder av deg :)

Anonym sa...

Jeg har kun hatt uhell med Henna før, flott. Gleder meg til å se ditt resultat!