CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

mandag 19. januar 2009

Lei...

Jeg går nå på min fjerde dag sengeliggende og totalt utslått av feber, frostrier, vond hals, hode pine osv. Jeg holder ikke ut dette mer. Jeg husker jeg brukte å ønske meg syk da jeg var mindre, slik at jeg kunne ligge på sofaen med film (gjerne Pandaen Bobo og noen husker den), brus, alt godt og så mye oppmerksomhet jeg bare ville. Som, riktig nok, ble en del. Men nå skjønner jeg ikke hva det lille barnehodet med stort hår tenkte på! Det er ikke like fint å være syk nå for tiden. Jeg har sett alle filmene, godteri har jeg ikke lyst på lenger og oppmerksomheten er fløyet for lengst. Basecly er jeg bare forferdelig syk. Jeg ser blå aper som spiser muffins når jeg lukker øynene, drømmer om tordadoer med hatt som heter Wilbur og ønsker meg sommer!

Noen tips for å forbedre tilstanden?

 -  Torunn

10 kommentarer:

Johanne sa...

Uff, god bedring da tori :¤

Anonym sa...

Mer søvn, masse cola, ennå mer selvmedlidenhet, en haug brae filmer, sykebesøk fra gode venninner, og C-vitamin og vann i fleng!

Dear Sonea sa...

c-vitamin, en god bok, og alle disneyklassikerne du får tak i.

jeg kommer på besøk snart om du ikke blir bedre, kanskje mitt nærvær er nok til å kvikke deg opp!

Anonym sa...

tænk på mæ.
bruker å funke

Tori sa...

Besøk er på eget ansvar Sonea. men du har vel sett meg på en "regværsdag" før:p Kan jo ta med you know who også da vettu, slik som jeg fremtreder i disse dager:p

nelam sa...

Legg deg for å sove ;)) Og ta en stor dose med C-vitamin, sånn brusetabeletter - kjøpt på apoteket. to stk i en lite glass vann, det blir sjokk for baseluskene som er i kroppen din ;)

God bedring, søta!

Anonym sa...

Huff, trasig å være syk! god bedring.

Lise sa...

God bedring, butterfly<3

Danjel sa...

Ibux

Anonym sa...

Prøv dette:
- Masse drikke, helst vann.
- Pamol (smertestillende) funker alltid for meg.
- Les masse gamle ukeblader og titt i gamle album! :D

God bedring :)