CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tirsdag 27. januar 2009

I ain't lost, just wondering

Fun Fact of the Day:
Jeg kan nå ikke danse eller drikke alkohol før mai, grunnet kyssesyken, som jeg håper fungerer fint med tanke på russetiden. For da har jeg slu planer om å drikke meg fra sans og samlig mens jeg danser opp-ned.

Oh, når vi snakker om russetiden er det mye drama som foregår på Atlanten vgs for tiden, noe til og med jeg er blitt oppdatert på. Personlig synes jeg det er ganske unødvendig med terrorlister og slik. Come on people! Førsteklassinger er som regel veldig usikre og har ikke helt funnet seg selv enda. Det å skape så mye drama over ingenting er ikke akkurat det man forventer fra et årskull på 18 år. Det forventes fra samfunnet at man skal oppføre seg voksent fra det gyldne året og utover.

Jeg og min partner in crime (Helene) har derfor funnet en meget suitable erstatning for denne ugjerningen. Men jeg kan desverre ikke avsløre den i nuet, siden Helene er bestemt på å holde det en hemmelighet til tiden er inne. Det er en snik-plan. Gled dere!

Overbevist og at dette blir en flott mai! 

 -  Professor Chaos

8 kommentarer:

Anonym sa...

Fantastisk plan dere har ;-]

Sandra Larsen sa...

Helt enig, terrorlister er tull.
Deres ide er nok bedre ;-)

Anonym sa...

Applaus! Skulle ønske jeg gikk førsteåret med dere som russ :]

Anonym sa...

Ah, endelig en god nyhet iallefall :D

Anonym sa...

jeg vet hva det er ! men stol på meg
kan ikke komme i bursdagen min du da. bah

Anonym sa...

Tenk, vi førsteklassinger er pissredde hver dag vi...

Anonym sa...

Kjedelig at du har kyssesjuka da :/

Ja, enig i det. Er utruleg irriterande når folk spørr "er du sur?" berre fordi eg ikkje skriv masse smileys. Greit på kommentarar også for så vidt.

Kristina sa...

bli frisk, torunn! savner deg i gangen vet du, ballefanger!