CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

søndag 4. januar 2009

If you're trying to stay high, you're bound to stay low

Kvelden begynte med verdens fattigste taco - kjøttdeig, lefser, rømme, salsa og ost. Den utviklet seg så til en flaske vin, og derav til funlight med en liten voksentwist. Vi ville ut, hadde lite drikke, og må være 88-modeller for å komme oss inn ute på lørdager (det hele resulterte i en tur på Onkel). Vi kunne hatt et bedre utgangspunkt, for å si det slik. Tross i alt dette var det utrolig koselig.

Ane eide oss alle i fantasi.
Lise, til tross for en mindre god vin, drakk av den som en helt.
Kløft var en av kveldens stor utfordringer. (Vi gadd ikke engang se på Ane når hun bidro med sitt)


Den desidert beste maten etter midnatt.
Da er det bare en ting å si - Vi missliker sterkt at det er skole i morgen, så planen er å nyte den siste dagen med herlige filmer, gode fantasybøker, nybakt brød, kakao, en kopp te, og litt førsteklasses slamping.

Helene.

13 kommentarer:

Linn-Marie sa...

Jeg spiste ristorante i stad=) Den er god!

Jasnaaa sa...

Så ut som en koselig kveld. :)

Anonym sa...

elsker bildene på bloggen deres:)

btw,hvordan klarer dere å ha så ren, feilfri hud ? hva slags produkter bruker dere?

Anne Marthe sa...

så koselig ut :)

Anonym sa...

Liker genseren din Torunn.
Elsker den blåfargen! Du kler den forresten utrolig godt :)

Anonym sa...

SJÆKKE MUGGAN PÅ HO DERRE HELENE DA!!! YUMMIWOW

Anonym sa...

btw, min genser , TORUNN..

Dear Sonea sa...

Ojea anonym, feel the irony.
Aner jeg en stk louise?

Og, første anonymen - idunno, random rensekrem og god fuktighetskrem bare. Huden holder seg relativt fin om man unngår tonnevis med brunkrem og solpudder hver dag.

N A D ii A sa...

Så ut som en bra kveld det ^^

Anonym sa...

Pene! Men er vel strengt talt mulig å være 89-modell og komme seg inn på byen i kr. Yay for å være født tidlig på året!

Marit sa...

Tror kanskje jeg klarer å toppe den fattige tacoen, student pizza, dvs. butikken er langt unna der jeg bor, og etter jeg hadde laget kjøttdeigen og alt, så fant jeg ut at jeg ikke hadde ost. Naboene hadde heller ikke, pizza uten ost er veldig fattig, men dog fortsatt en pizza : )

Eirin sa...

hva er navnet på malen dere bruker?

Anonym sa...

Åssen kan du beskrive taco som "fattig"?:O Noe av den beste maten jeg vet:)
Så ut som en vellykka kveld:)