CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tirsdag 6. januar 2009

Remember how we used to feel those days would never end

"Nostalgi er en romantisk, ofte vemodig eller «bittersøt» lengsel tilbake til tidligere tider, gjerne i ens eget liv." - Wikipedia.

Jeg gleder meg til jeg om et par måneder, et år, tre år, ti år, femti år, åtti år (!), åpner fotoalbumen min fra 2008.
























2009 skal bli minst like bra. For det første blir det russetur til Bjorli nå til helga, Oasis i spektrum snart, etterfulgt av tur til København, Kings of Leon, bursdager, russetid, flytting, bo med verdens herligste skapninger i Oslo, universitet/høyskole, Coldplay.. Det lover godt.

Noen andre som har planer eller forhåpninger?
Helene.

22 kommentarer:

Anonym sa...

er det ikke i bergen coldplay skal da ?

Anonym sa...

Søtt :)

Astrid sa...

Herlige bilder fra 2008! Jeg har faktisk ingen planer for 2009, men jeg satser på at det blir et innmari bra år alikevel :)

Anonym sa...

2009 blir konge. Jeg ser fram til en million 18årsdager, vin, piker og sang. Men så drar jo dere da. Men jeg kommer på besøk!

Lise sa...

Leve livet er planen for år 2009.

Maren sa...

Du er utrolig flink og kreativ, Helene!
Jeg ser fram til å tilbringe det siste dansehalvåret med dere, før dere drar. Det kommer til å bli kjempeartig, for så å bli veldig trist når dere er ferdig! Sånn ellers skal jeg på konsert med Bob Dylan og til London med Divasn. Og så SKAL jeg oppleve Bruce Springsteen et par ganger i løpet av 2009!

Anonym sa...

oi, det var lurt, kanskje jeg skal lage sånn jeg også. hmmm

Ina sa...

Hove

Anne Marthe sa...

Så mange fine bilder :)

Trine sa...

Som sagt mange ganger, du eer kreativ, kjempe fin bok :) Jeg har masse gode planer for 2009, dette kommer til å bli et utrolig bra år !

Linnéa sa...

Utrolig fint album! Og planene dine for året høres meget bra ut.

Tori sa...

2009 blir bra:D gleder meg slik til vi flytter at du aner ikke!

Ella sa...

Så utrolig koselig med fotoalbum! Mye gøyere det, enn å bare ha bildene på pc!:)

Anonym sa...

Danse masse med dere og gjengen, divas tur og coldplay konsert i bergen:D

Anonym sa...

Uansett når du drar fram det albumet der, vil det antakeligvis ha en større effekt enn lykkepillen. Misunnelse...

2009 bringer med seg en del overraskelser, for planene er ikke helt klare enda, men det er vel det som er gøy. Skal jo se Harry Potter 6 da

Silje sa...

Så utrolig koslig album!

Anonym sa...

planen er at jeg skal slutter skolen, blir smelt på tjukka og røyker som en gris

Anonym sa...

herlig album, gleder meg til jeg får et ;))

Dear Sonea sa...

Hehe, søte mennesker :)

Anonym sa...

Jeg skal finne kjærligheten og vinne i Lotto!

Monica sa...

HERREGUD, for noen fantastiske bilder! Nydelig album.. Jeg vil også ha!

Anonym sa...

skal du på kings of leon konsert ellerno?