CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

mandag 12. januar 2009

Please, do stop the music

Bjorlituren var, for å være helt ærlig, ikke mer enn helt grei.
Til tross for div drama om bruk av- og rot i sengeplasser, var det hele veldig koselig. Kosten bestod av pizza, sjokolade og baccardi, og vi stortrivdes på den lille, nedsnødde hytta. Vi lo, danset, løp rundt i etasjene på bjorli hotell, danset på fontener, sølte brus oppover vegg til vegg teppene til ukjente, mistet sko, koste oss med stjernesudd, ble invitert med på boxernach (som det aldri ble noe av, til stor skuffelse), sladret, var vitne til et par dusin jenteslosskamper, og danset litt til.

Mindre positive trekk ved turen -
1. Jeg har nå fått en ny forståelse for hvorfor folk tar smilepiller på rave. Jeg har en misstanke om at det er den eneste måten å holde seg i humør på til drittmusikken. Ja - den typen "musikk" var det eneste de spilte. Jeg er ingen VGlista top 20 person, men herregud, jeg hører heller den lista 200 ganger mens jeg står på slalåm i badetøy og alpelue, framfor å høre enda en talentløs technosang. Det er ikke bra om valget så står mellom det og blodpudding.
2. Vi fant ikke nach en eneste kveld, til tross for endeløs leting. Utrolig nok, eller hva Siri?
3. Håpet om en liten, uskyldig russeflørt eller to ble dramatisk knust da det viste seg at nesten alle guttene som var der var typen som stortrives med førstnevnte punkt.
4. Ingen ville lage snøengler med meg/lot meg lage snøengler.

Bortsett fra det - råkoselig. Jeg syns polaroid trenden passer fint når man har vært på fjellet.








Med andre ord Torunn, du gikk egentlig ikke glipp av så mye.
/Helene.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Det så jo ganske koselig ut da:)

AlexandraEi sa...

Synes det hørres ut som en morsom helg! :)

Kjekt viss du ville besøkt min blogg å gjerne lagt igjen en kommentar nye innlegg hver dag :)

Anonym sa...

polaroids <3 du e søt du

metallicatrollet sa...

Det hørtes ut som en koselig og morsom tur, haha, synd med snøenglene. :)

Trine sa...

jeg lagde snøengler jeg ^^ og synes Bjorli var helt flott, storkosa meg :-D

Ella sa...

er det tatt med polaroid-cam? eller redigert?

Lise sa...

Oh, hadde det amazing jeg. Men så fant jeg nach begge dagene, gutter, boksernach osv.

Ah!

Anonym sa...

fin blogg. :)
regner med bildene ikke er tatt med polaroid og så scannet inn etterpå, men redigert i et eller annet program/via en internettside?
link hadde i så måte vært flott, har letet lenge etter en måte å fikse vanslige bilder til polaroids på!
på forhånd takktakk:)

Dear Sonea sa...

last ned fra http://poladroid.net/