CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

søndag 25. januar 2009

One night of magic rush

Jeg føler meg feilplassert i tid. Alltid gjort til en viss grad. Sensasjonen kommer og går litt hele tiden. Jeg klarte forleden heldagsprøve å snu en stil om "kommunikasjonens utvikling siden 1800-tallet" om til en svært personlig ønskestil om hvordan jeg heller kunne tenkt meg å gå i store kjoler, drikke vin, gå på ball, sove i himmelseng, og ha utsikt over en hage med påfugler.
For å forsterke følelsen av feilplasserthet har jeg for tiden hatt en craze for cupcakes med masse frosting og pynt, blonder, fjær og masse rouge. Det hele skal kompenseres for neste helg da jeg og Lise skal lage godbiter som vist nedenfor, kle oss ut, ta oss et glass eller to, pudre oss hvite i fjeset, ha roser i kinnene, stort hår, og fjær i håret. Jeg gleder meg som en liten unge.




Noen andre som vil være med? We could make an evenin' of it.

/Helene.

12 kommentarer:

Lise sa...

Gleder meg jeg også. Blir so much fun!

Anonym sa...

Høres gøy ut!
Cupcakes er jo så godt :)

Kan dere ikke ha spørsmålsrunde på bloggen snart?

Anonym sa...

Er det fra filmen Marie Antoinette? Da MÅ jeg se den.

Tori sa...

jeg er sjokkert over at jeg ikke er invita! :O

C sa...

jeg er så med!

Anonym sa...

jeg henger meg på torunn on this one!

Trine sa...

sånn føler jeg og litt innimellom. har og planlagt en slik kveld faktisk, gleder meg ! skal bli utrolig kjekt :)

Dear Sonea sa...

Haha, Torunn og Karina, dere er automatisk inviterte til alle slike events.

nelam sa...

Jeg er med! :D On friday?

Marthe sa...

mitt er kjøpt på europris for 199,- Det er faktisk ganske solid og tåler en god del vekt så:D

Anonym sa...

æå vil klæ mæ ut i herlige kjoler , med herlige kaker og herlig sminke!

Anne Marthe sa...

Så fine bilder :D