CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

fredag 30. januar 2009

Sweet like candy to my soul

Til tross for at Lise har forlatt oss til fordel for jobb, bestemte jeg og Thea oss for å lage cupcakes uansett, siden mamma hadde vært like søt som muffinsene og kjøpt inn alt vi trengte. Torunn beæret oss også med sitt kyssesyksmittsomme nærvær - long time no see! Dessverre spiste jeg så mye røre og glasur at jeg foretrekker å beundre mesterverkene. Noen som vil ha?


Torunn var storfornøyd med å være blandt folk igjen.

Grunnet hårforakt skal ikke jeg pryde stedet med megselv på en stund. Damn you henndigo.
I morgen blir det twilight igjen. Jeg skal være med rett og slett kun for å se på Edward.. Jeg rødmer og blir helt knisete av å tenke på han. Noen andre som lider av det samme?

Cheers, Helene.

17 kommentarer:

Animalphan sa...

Twilight er helt elsk. Men Edward er tusen ganger deiligere i bøkene enn i filmen! Synes sant å si at Jacob er kjekkere på skjermen, Patti får Edward til å virke så ... selvforaktende. Noe han egentlig ikke er.

Men ja, nydelige muffins! Skal prøve meg på noe lignende selv, haha.. x]

Lise sa...

Dårlig gjort.

Anonym sa...

han er ufattelig deilig.

Johanne sa...

Jeg lider av det samme

Tori sa...

Johanne: jeg er nysgjerrig! :D DO TELL!

Jeg er ganske heldig og lider sjeldent under "the spell", men må si jeg ofte føler meg litt oppi skyene av beundring.

Anonym sa...

Åhh, kan jeg få oppskriften på muffinsene? :D

Anonym sa...

alle bloggere lider av det samme for tiden. mainstreamforelskelse? Jeg blir nok grepet av det når jeg får sett filmen jeg også. :)

Jeanette sa...

Har ikke sett filmen enda. Vil lese boken først, den ligger i bokhyllen men har ikke kommet så langt..

Ina Helen sa...

Jeg tror det er noe som går jeg, han er jo nydelig;)

nelam sa...

De så veldig, veldig gode ut! Skulle ønske jeg kunne smake.

Signe sa...

De så ulovlig gode ut. NAM!

Anonym sa...

Fantastiske muffins ;-]

Anonym sa...

Ååh! Minner om Marie Antoinette:D hvordan har dere laget dem egentlig? hva har dere brukt oppå?

Anonym sa...

Kan vel tygt at en halv verden (ihvertfall den delen som har tv/kino) har forelsket seg i løpet av de siste ukene, inkludert undertegnede...

*knis*

Linn A. Djuvsland sa...

jeg lider LETT av det samme..!

allerede vært twice, oooog jeg blir like forelska hver gang!


sukk

Anonym sa...

Si meg, hvordan klarer dere lage så bra "frosting"/glasur? Please, dooo tell!

Heartcore sa...

Åh, vilka muffins!