CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

fredag 9. januar 2009

With Sweet Contentment

De siste dagene har vært noen av de drygeste i skolehistorien. Som tidligere nevnt hadde vi den store gleden av å ha prøve i mup (musikkhistorie basically) den første uka. Dette resulterte i x antall "off" og rare ansikt fra min side. Dessuten grunnet stress, dårlig tid og samvittighet blir det ingen Bjorli tur på meg i helga, noe som vil si at jeg har null å gjøre. Anyone for a hang out?

Regards  -  Torunn

6 kommentarer:

Unknown sa...

Hangout it is, jajøss!

Anonym sa...

hvorfor er du ikke der ?! ;o

Anonym sa...

ja torunn, hvorfor er du ikke det ?
men ey, hangout på kinarestaurant og kino hadde vært fint

Tori sa...

Det hadde det faktisk vært:D hva med søndag?

Vel det var masse styr med listene. for jeg ble tatt av dem på magisk vis:/ Men min søte mor fikset egentlig slik at jeg kunne dra likevel:p men jeg har en tendens til å få kraftig dårlig samvittighet, så jeg klarte ikke dra rett og slett

Anonym sa...

søndag hadde vært perfekt !

Dear Sonea sa...

var det og!