CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

torsdag 15. januar 2009

Nothing is impossible.

Hva hadde du gjort/skapt om du fikk vært gud for en dag? IKKE si at du vil redde jorda, bekjempe krig og fattigdom, sette en stopper for globaloppvarming osv, jeg vil ikke høre om det. Her snakker vi totalt selviske ting som hadde gjort DEG glad. Alt er mulig!

1. Lagt et hoppeslott du får plass til i veska, men som blir kjempestort når du slår det opp, ala Mary Poppins. Slottet hadde inkludert såpebolerom og andre temarom, f. eks sukkertøyrom, discorom, puterom, malingsrom, utkledningsrom etc. Andre festligheter - Stor sklie, gratis snop, hengekøyer, uknuselig krystall-lysekrone, kickass bra musikk- og lysgreier, og ikke minst all drikken man kan tenke seg - av alle slag. Det hadde også vært selvrensende/vaskende.

2. Gjort sjokolade og voksenvann sunt.
3. Gitt megselv pupper. Iallefall litt.
4. Møtt Jared Followill, hvorav han skulle blitt hodestupsk forelsket i meg.
5. Alle måtte gått i gammeldagsklær, hvorav jeg og mine kjære skulle ha drukket oss skammelige på ball i Versailles, for så å forsvinne sporløst bak hver vår soveromsdør med enda en flaske vin i den ene hånden, og en mørkhåret sjarmør i den andre. La oss ikke glemme de gigantiske himmelsengene som hadde ventet.
6. Vært på forsiden av Vogue.
7. Penger hadde ikke vært et problem i det hele tatt - jeg hadde gitt megselv nok for resten av livet.
9. Hm...

Tipper jeg kommer på en hel haug med andre fantastiske oppfinnelser straks jeg slår av pc'n. Din tur - hva hadde du gjort?

Helene.

10 kommentarer:

Johanne sa...

Jeg er så med på punkt 3 :D Og så hadde jeg gifta meg med George Clooney!

Lise sa...

1. Baket meg et stort godterihus typ pepperkakehus, som man kan sove, drikke, og spise i. Masse god pynt på huset - non stop, sjokolade, krokodiller, peacemerker, klubber, lakris!
2. Vunnet en sinnsyk sum i lotto, slik at jeg fortsatt hadde hatt penger etter den ene dagen som Gud.
3. Drukket meg full på gode drinker i pin-up kostymer med dere, og mange deilige menn svevende rundt.
4. Gitt meg selv en tryllestav.
5. Spist flere liter iskrem!
6. Kjøpt en fantastisk fin loftleilighet i London, til meg selv og mine(deg).
7. Skviset meg inn i en episode av sex og singelliv, hvor jeg hadde hatt sex med Smith.


Sånn, da tror jeg det holder på 24 timer..

Anonym sa...

Hadde sikkert gitt meg selv litt mer kløft jeg også... Også ville jeg gitt meg selv magiske krefter ala Humlesnurr :D

Anonym sa...

1. Gjort sjokolade sunnere enn gullerot og kål.
2. Skaffet meg en lommebok som aldri ble tom.
3. Kjøpt opp diverse butikker slik at de kun var til min disposisjon.
4. Lært meg å fly.
5. Blitt godvenner med Harry Potter.
6. Gitt meg selv et gavekort på hele verden.
7. Tryllet verden om til godteriland der alle var vakre engler med vinger på ryggen og iskrem rundt munnen.
8. Spylt alle verdens sykdommer og allergier ned i do.
9. Skapt drømmeprinsen, som kun skulle hatt øyne for meg og gjort meg ekstremt lykkelig og bortkjemt.

Det hadde vært noe lykkelige 24 timer.

Anonym sa...

Jeeg skulle fått Robert Pattinson forelsket i meg, og vi skulle vært lykkelig i alle våre dager! Og uten tvil skulle jeg gitt meg selv overflod av penger. Føler jeg kunne trengt en magisk tryllestav til dette!

Unknown sa...

Jeg vil kjøpe meg en leilighet i Stockholm med en stor seng, med Tori på ene siden og Sonea på den andre. Kanskje Scarlett Johansson i fotenden. Det skal stå en sinnsykt fin bil i garasjen

Anna sa...

1. Gitt meg selv A på alle eksamener - fordi jeg fortjener det!
2. Gitt meg selv en FIN leilighet på Ila (as in bydelen i Trondheim, ikke fengselet!)
3. Falsk leg!

Kommer faktisk ikke på mer enn dette...

Danjel sa...

Penger, penger, penger ! :D

Tori sa...

Jeg har ingen andre krav enn å bli frisk...

og å møte syd barrett kanskje. Men jeg er også veldig positiv til punkt 5 på listen din:D

Ryllbert sa...

1. jeg hadde oppfunnet trådløs ledning. da hadde livet vært så jævlig mye enklere.

2. Dernest hadde jeg funnet opp et tre det kunne vokst penger på.

3. Og så hadde jeg konstuert meg min egen by ute i havet, en by som fikk energien sin fra glade tanker og lignende, hvor det var full harmoni, og man fikk røyke hasj så det sang ut av ørene. Røyken hadde blitt sugd opp i et vent.anlegg og blitt gjort om til energi.

4. gjort all olje, benisn, sånt der overflødig.

5. den mest seriøse: fjernet dyreplageri, mobbing og negativ tankegang.

6. fornorsket USA, USAifisert Norge

7. gjort meg selv til kjendis som alle likte

4.