CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

tirsdag 20. januar 2009

They only want you when you're seventeen

Jeg er hele to dager forsinket med bursdagshilsen - fy og skam. Louise, min kjære lillesøster, ble her forleden dag 17 år og er nå stor pike. Kun et år igjen med min leg, så er hun gammel nok til å komme seg inn ute lovlig! Planene til vesla består i all hovedsak i å snike seg inn på byen et par måneder, le enda litt høyere, og gjøre hverdagen til de rundt seg enda festligere. Etter dette drar hun et år til statene for å dra gutter og si "like" minst tre ganger i hver setning. Avtalen vår går ut på at jeg skal sende henne sjokolade og lakris, og i retur skal jeg få kjoler og øredobber. Me like.

Gratulerer med overstått cupcake <3
/Storesøster Helene.

6 kommentarer:

Dear Sonea sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

nåw , for ei søt storesøster æ har :D det skal sies at de planene stemmer utmerket bra! jeg gleder meg til å danse enda mer med dere ute , le med min fantastiske utestemme enda høyere og finne hunks i usa ;) bare vent, jo bedre sjokolade du sender, desto penere kjoler får du.
Glad i deg og, big siss <3
SHALOM !!!!

Catherine Sund sa...

gratulerer med overstått Loys :D

Anonym sa...

OoOOOOOooOoO, 17 dua.

GRATTIS ;-]

Trine sa...

Graats med overstått da Louise ;)

stineandrea sa...

gratulerer med dagen som var, downsie ;¤